Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2014.10.23 csütörtök, 07:01:49 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 27 28 29 ... 32   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Automata váltó hiba  (Megtekintve 114212 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
Rampart
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7760

rampart26@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1050 Dátum: 2006.06.23 péntek, 00:59:00 »


Csak próbálkoztam a közösséggel, de igazad van, megy a fórum az én hülye hozzászólásaim nélkül is!!!
Naplózva

MKII 2,5 V6 Ghia - Titanium kiegészítőkkel
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 35026



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1051 Dátum: 2006.06.23 péntek, 01:09:00 »

Ha gondolod elmegyek veled próbakörre!
Izé, ez az, amire én gondolok?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 17654


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1052 Dátum: 2006.06.23 péntek, 01:17:00 »

Csak próbálkoztam a közösséggel, de igazad van, megy a fórum az én hülye hozzászólásaim nélkül is!!!
Neviccejjémáá!
Naplózva

Tisztelettel!
www.olcso.tv Keress nyugodtan!:)

Jelenleg: '99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL+LPG
            '92 1,3 OHV Ford Fiesta Calypso, a kis hobby cabrio:) "a múlt"
retek69_old
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 137


« Új hozzászólás #1053 Dátum: 2006.06.23 péntek, 01:38:00 »

A 3-as mondeón hol kell ellenőrizni a váltó olaj szintjét?
Naplózva
Lala73_old
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 121


« Új hozzászólás #1054 Dátum: 2006.06.23 péntek, 02:03:00 »

Mindenkit üdvözlök!
a segítségeteket szeretném kérni, mégpedig abban hogy fogok venni egy Mondeo 2.0 automatát, de szeretném leellenőrizni a váltót és funckcióit, de nem tudom hogyan!Mi egy jó aut váltó jelei és mi egy rosszé? Köszönöm a segítséget.
Szia, nivópálcán nézd meg, vannak e az olajban égéspöttyök, mennyire tiszta az olaj. Olajszintett egy jó hosszú probakör után nézzél, legyen ideje teljesen átmelegedni a váltónak, olajnak.
Amúgy meg amit Ticu is írt, ne rángasson, csuszás nélkül váltson fel-le.  
Lala
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 17654


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1055 Dátum: 2006.06.23 péntek, 02:23:00 »

Szia, nivópálcán nézd meg, vannak e az olajban égéspöttyök, mennyire tiszta az olaj. Olajszintett egy jó hosszú probakör után nézzél, legyen ideje teljesen átmelegedni a váltónak, olajnak.
Amúgy meg amit Ticu is írt, ne rángasson, csuszás nélkül váltson fel-le.  
Lala
Azért hülyeségeket mégse!!!
 
Reggel hideg motornál nézzük az olajszintet, az a tuti. Próbakör után úgy fog kinézni, mintha kifolyott volna vhol...
Naplózva

Tisztelettel!
www.olcso.tv Keress nyugodtan!:)

Jelenleg: '99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL+LPG
            '92 1,3 OHV Ford Fiesta Calypso, a kis hobby cabrio:) "a múlt"
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 17654


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1056 Dátum: 2006.06.23 péntek, 02:24:00 »

Azért hülyeségeket mégse!!!
 
Reggel hideg motornál nézzük az olajszintet, az a tuti. Próbakör után úgy fog kinézni, mintha kifolyott volna vhol...
Na az én hozzászólásom volt a hülyeség vélhetően!
 
Bocs: eltévedtem......
Naplózva

Tisztelettel!
www.olcso.tv Keress nyugodtan!:)

Jelenleg: '99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL+LPG
            '92 1,3 OHV Ford Fiesta Calypso, a kis hobby cabrio:) "a múlt"
Lala73_old
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 121


« Új hozzászólás #1057 Dátum: 2006.06.23 péntek, 02:36:00 »

Na az én hozzászólásom volt a hülyeség vélhetően!
 
Bocs: eltévedtem......
Hivatalosan én se tudom, csak tapasztaltam. Alapjáraton jó volt, megterhelés után kinyomott 3dl. a tetején. De lehet, hogy csak a pici autóm szorakozik velem, a többieké rendesen mükszik :-)
Lala
Naplózva
retek69_old
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 137


« Új hozzászólás #1058 Dátum: 2006.06.25 vasárnap, 00:22:00 »

Hát senki sem tudja hogy hol lehet az olajszintet ellenőrizni a durashiften?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1059 Dátum: 2006.06.25 vasárnap, 03:27:00 »

Hát senki sem tudja hogy hol lehet az olajszintet ellenőrizni a durashiften?
Ja durashift egy sima kéziváltó rászerelt szervoautomatikákkal. Aknán a betöltő nyílásnál kéne megnézni a szintet. Ugyanitt lehet betölteni amíg nem buggyan ki. Sima ford váltóolaj megy bele - nem hidraulika.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 35026



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1060 Dátum: 2006.06.25 vasárnap, 03:45:00 »

Ja durashift egy sima kéziváltó rászerelt szervoautomatikákkal. Aknán a betöltő nyílásnál kéne megnézni a szintet. Ugyanitt lehet betölteni amíg nem buggyan ki. Sima ford váltóolaj megy bele - nem hidraulika.
Tumomásom szerint nem kibuggyanásg kell lennie az olajnak, hanem 1 cm-re a lyuktól. Van egy ilyen benyúlós célszerszám, amivel ellenőrzik az olajszintet. Amit egy hajlított dróttal lehet helyettesteni.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
retek69_old
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 137


« Új hozzászólás #1061 Dátum: 2006.06.25 vasárnap, 10:06:00 »

Szerintetek is befog szarni a durashift váltóm?Amit már előbb is írtam ha mondjuk 4.ikben van és kihúzatom 2 ezerig és fék nélkül engedem vissza lassulni akkor ide oda ingadozik a fordulatszám és úgy vált vissza.3.fokozat alatt meg visszaeseik alapjárat szintre, de az szerintem normális.Szerintetek mi a fene van vele? Már kezdem kurvára megutálni ezt az autót!Ha tud valaki valami okosat írjon!
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 17654


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1062 Dátum: 2006.06.27 kedd, 03:11:00 »

Szerintetek is befog szarni a durashift váltóm?Amit már előbb is írtam ha mondjuk 4.ikben van és kihúzatom 2 ezerig és fék nélkül engedem vissza lassulni akkor ide oda ingadozik a fordulatszám és úgy vált vissza.3.fokozat alatt meg visszaeseik alapjárat szintre, de az szerintem normális.Szerintetek mi a fene van vele? Már kezdem kurvára megutálni ezt az autót!Ha tud valaki valami okosat írjon!
Én nem értek az autómatákhoz, csak leírva gondolkodom: "3.fokozat alatt meg visszaeseik alapjárat szintre, de az szerintem normális."
 
Nem éppen ilyenkor kéne tartani a fordulatot, mert motorfék van? Egyébként egy Solymári diagnózist minél hamarabb megér! Gari van még rá?
Naplózva

Tisztelettel!
www.olcso.tv Keress nyugodtan!:)

Jelenleg: '99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL+LPG
            '92 1,3 OHV Ford Fiesta Calypso, a kis hobby cabrio:) "a múlt"
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 35026



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1063 Dátum: 2006.06.27 kedd, 05:26:00 »

Szerintetek is befog szarni a durashift váltóm?Amit már előbb is írtam ha mondjuk 4.ikben van és kihúzatom 2 ezerig és fék nélkül engedem vissza lassulni akkor ide oda ingadozik a fordulatszám és úgy vált vissza.3.fokozat alatt meg visszaeseik alapjárat szintre, de az szerintem normális.Szerintetek mi a fene van vele? Már kezdem kurvára megutálni ezt az autót!Ha tud valaki valami okosat írjon!
Miért nem beszélsz egy matással? Próbáljátok ki az ő autóját is, hátha ez így normális.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
sarkani_old
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 112


« Új hozzászólás #1064 Dátum: 2006.06.27 kedd, 07:35:00 »

Szerintetek is befog szarni a durashift váltóm?Amit már előbb is írtam ha mondjuk 4.ikben van és kihúzatom 2 ezerig és fék nélkül engedem vissza lassulni akkor ide oda ingadozik a fordulatszám és úgy vált vissza.3.fokozat alatt meg visszaeseik alapjárat szintre, de az szerintem normális.Szerintetek mi a fene van vele? Már kezdem kurvára megutálni ezt az autót!Ha tud valaki valami okosat írjon!
kiváncsivá tettél, kipróbáltam.
4.-be 2000-nél gázról le,fék nélkül a kocsi lassul, fordulat esik 1500 környékén vacilál egy kicsit, visszavált 3-ba, a fordulat leesik alapjáratba és ott marad.
mivel az enyém jó ezért szerintem ez normáli
Naplózva
retek69_old
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 137


« Új hozzászólás #1065 Dátum: 2006.06.27 kedd, 13:55:00 »

ezaz hogy nekem 1500 alatt fel-fel ugrik a mutató 3-szor, 4-szer és úgy 3-as
Naplózva
retek69_old
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 137


« Új hozzászólás #1066 Dátum: 2006.06.27 kedd, 13:56:00 »

aztán persze alapjárat és ott marad
Naplózva
retek69_old
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 137


« Új hozzászólás #1067 Dátum: 2006.06.27 kedd, 13:57:00 »

kiváncsivá tettél, kipróbáltam.
4.-be 2000-nél gázról le,fék nélkül a kocsi lassul, fordulat esik 1500 környékén vacilál egy kicsit, visszavált 3-ba, a fordulat leesik alapjáratba és ott marad.
mivel az enyém jó ezért szerintem ez normáli
Neked is fel-fel ugrik mielőtt visszavált?
Naplózva
sarkani_old
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 112


« Új hozzászólás #1068 Dátum: 2006.06.28 szerda, 01:22:00 »

Neked is fel-fel ugrik mielőtt visszavált?
igen. a vacilálást úgy értettem, hogy a fordszám +- irányban fel le ugrál, egyszer-kétszer.
Naplózva
retek69_old
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 137


« Új hozzászólás #1069 Dátum: 2006.06.28 szerda, 07:58:00 »

igen. a vacilálást úgy értettem, hogy a fordszám +- irányban fel le ugrál, egyszer-kétszer.
Köszönöm hogy megnézted,örök hálám! Akkor mégsem verem szét a kocsit.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1070 Dátum: 2006.06.28 szerda, 09:52:00 »

Köszönöm hogy megnézted,örök hálám! Akkor mégsem verem szét a kocsit.
Visszaváltás előtt nekem is nézelődik.
Naplózva
retek69_old
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 137


« Új hozzászólás #1071 Dátum: 2006.06.28 szerda, 12:19:00 »

Visszaváltás előtt nekem is nézelődik.
Köszi neked is hogy megnézted!
Naplózva
Kiss_old
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


« Új hozzászólás #1072 Dátum: 2006.07.02 vasárnap, 09:21:00 »

Keresek 1db. Mondeo 2,5V6-os automata váltót,vagy egy szerelőt aki összerakná a szétszedett váltómat.Várom a válaszotokat.  köszi
Naplózva
taxy_old
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27


« Új hozzászólás #1073 Dátum: 2006.07.02 vasárnap, 14:50:00 »

Sziasztok!
MK III. 2.0 TDCI-m van Durashift váltóval. 116000 km-rel vettem kb. 3 hónapja. Rendszeresen szervizelt, német autóként vettem meg. Kérdésem az, hogy milyen időközönként kell cserélni az olajat a váltóban és olyan 1800/min fordulat környékén jelentjező rezonancia hang honnan származhat?
Naplózva
retek69_old
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 137


« Új hozzászólás #1074 Dátum: 2006.07.03 hétfő, 12:36:00 »

Sziasztok!
MK III. 2.0 TDCI-m van Durashift váltóval. 116000 km-rel vettem kb. 3 hónapja. Rendszeresen szervizelt, német autóként vettem meg. Kérdésem az, hogy milyen időközönként kell cserélni az olajat a váltóban és olyan 1800/min fordulat környékén jelentjező rezonancia hang honnan származhat?
a rezonancia nálam is van, ez a sajátossága ennek a típusnak, minden típusú kocsinál van egy érték ahol rezonál.Már több kocsimnál is hallottam.
Naplózva
taxy_old
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27


« Új hozzászólás #1075 Dátum: 2006.07.03 hétfő, 14:15:00 »

a rezonancia nálam is van, ez a sajátossága ennek a típusnak, minden típusú kocsinál van egy érték ahol rezonál.Már több kocsimnál is hallottam.
Az olajcseréről tudsz infót adni?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 35026



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1076 Dátum: 2006.07.03 hétfő, 14:29:00 »

Sziasztok!
MK III. 2.0 TDCI-m van Durashift váltóval. 116000 km-rel vettem kb. 3 hónapja. Rendszeresen szervizelt, német autóként vettem meg. Kérdésem az, hogy milyen időközönként kell cserélni az olajat a váltóban és olyan 1800/min fordulat környékén jelentjező rezonancia hang honnan származhat?
A generátor szíj leng be, azt hallod. ha kicseréled, +feszítőgörgőt, néha megszűnik. Néha meg nem.  
Valaki a bejövő levegő vagy valamilyen levegőcsonk felfüggesztésre gyanakodott... vagy mi.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
ocsigep1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1618


...


E-mail
« Új hozzászólás #1077 Dátum: 2006.07.04 kedd, 01:00:00 »

Keresek 1db. Mondeo 2,5V6-os automata váltót,vagy egy szerelőt aki összerakná a szétszedett váltómat.Várom a válaszotokat.  köszi
ha Pécs környéke érdekes, akkor az általam küldött mail alapján tudsz továbbhaladni...
Naplózva

MKI 2.0i
retek69_old
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 137


« Új hozzászólás #1078 Dátum: 2006.07.04 kedd, 13:16:00 »

Az olajcseréről tudsz infót adni?
Én személyesen kérdeztem meg a márkaszervízben és azt mondták, hogy az autómataváltónál csak után töltést csinálnak, ha szükséges.(Sokak szerint ha szétszedik még akkor is azt öntik vissza amit leengedtek
mert az már megfelelően bejáratott.)
Naplózva
TZS_old
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 554


« Új hozzászólás #1079 Dátum: 2006.07.04 kedd, 14:29:00 »

Sziasztok!
MK III. 2.0 TDCI-m van Durashift váltóval. 116000 km-rel vettem kb. 3 hónapja. Rendszeresen szervizelt, német autóként vettem meg. Kérdésem az, hogy milyen időközönként kell cserélni az olajat a váltóban és olyan 1800/min fordulat környékén jelentjező rezonancia hang honnan származhat?
idézném magam: hiba topic #6083, mielőtt nagyon kölcségeskednél...
Naplózva
TZS_old
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 554


« Új hozzászólás #1080 Dátum: 2006.07.04 kedd, 14:30:00 »

A generátor szíj leng be, azt hallod. ha kicseréled, +feszítőgörgőt, néha megszűnik. Néha meg nem.  
Valaki a bejövő levegő vagy valamilyen levegőcsonk felfüggesztésre gyanakodott... vagy mi.
Pedig olyan szépen leírtam. :-)
Naplózva
retek69_old
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 137


« Új hozzászólás #1081 Dátum: 2006.07.07 péntek, 13:08:00 »

Visszaváltás előtt nekem is nézelődik.
Bocs hogy még mindig itt tartok de, hányszor és mekkorát mozdul +- irányba a mutató nálad?Nálam kb. egy osztást és kb 4-ből 3-ba fék nélkül 3-4 szer fel-le. Nem tudom szerintetek ez norális?Egyszer már volt nekem olyan mintha hibázott is volna a váltó, olyan volt mintha hirtelen így nem lett volna nyomás alatt a váltó. Volt már nektek hogy hibázott a durashift
Naplózva
kaszas_old
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 111


« Új hozzászólás #1082 Dátum: 2006.07.12 szerda, 11:37:00 »

Keresek 1db. Mondeo 2,5V6-os automata váltót,vagy egy szerelőt aki összerakná a szétszedett váltómat.Várom a válaszotokat.  köszi
Tudok szerelöt aki összerakja. Nekem kettőt rakott már össze és tökéletesek azóta is. Üdv kaszas
Naplózva
agostonb_old
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1052


« Új hozzászólás #1083 Dátum: 2006.07.14 péntek, 00:09:00 »

Bocs hogy még mindig itt tartok de, hányszor és mekkorát mozdul +- irányba a mutató nálad?Nálam kb. egy osztást és kb 4-ből 3-ba fék nélkül 3-4 szer fel-le. Nem tudom szerintetek ez norális?Egyszer már volt nekem olyan mintha hibázott is volna a váltó, olyan volt mintha hirtelen így nem lett volna nyomás alatt a váltó. Volt már nektek hogy hibázott a durashift
Ne aggódj már annyit. Ez ilyen. 1ébként tudok egy értelmes mestert akivel megnézetheted. Még valamikor rég Nico írta ide a fórumba, így merem még1x leírni.
Sulyok László,
Tel: 061/4090184
16ker. Árpádföldi út.
Naplózva
retek69_old
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 137


« Új hozzászólás #1084 Dátum: 2006.07.14 péntek, 09:35:00 »

Ne aggódj már annyit. Ez ilyen. 1ébként tudok egy értelmes mestert akivel megnézetheted. Még valamikor rég Nico írta ide a fórumba, így merem még1x leírni.
Sulyok László,
Tel: 061/4090184
16ker. Árpádföldi út.
Köszi, de ha neked is ilyen akkor nincs gond. Még nem volt automata autóm, így hitetlenkedem, bár kifejezetten luxusos az biztos.
Naplózva
Shadow
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1496


E-mail
« Új hozzászólás #1085 Dátum: 2006.08.27 vasárnap, 13:14:00 »

Sziasztok,olajat szeretnék cserélni a váltóban de az a probléma ,hogy a szürő cseréjéhez állitólag a motort és a váltót szét kell huzni. Ezért úgy döntöttem hogy csak leeresztem az olajat és frissel feltöltöm .Namost az a gondom,hogy a leeresztőcsavart már megtaláltam de a feltöltőt nem ,létezne hogy a nivópálca felől lehet csak betölteni az olajat? Szerintetek elég ha csak az olajat cserélem és a szürő marad ,az autóban 122-e.km.van elméletileg,a válaszokat előre is köszönöm!
Naplózva

Ford Galaxy 1.9 TDi
mcalone_old
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 312


« Új hozzászólás #1086 Dátum: 2006.08.28 hétfő, 04:04:00 »

Sziasztok,olajat szeretnék cserélni a váltóban de az a probléma ,hogy a szürő cseréjéhez állitólag a motort és a váltót szét kell huzni. Ezért úgy döntöttem hogy csak leeresztem az olajat és frissel feltöltöm .Namost az a gondom,hogy a leeresztőcsavart már megtaláltam de a feltöltőt nem ,létezne hogy a nivópálca felől lehet csak betölteni az olajat? Szerintetek elég ha csak az olajat cserélem és a szürő marad ,az autóban 122-e.km.van elméletileg,a válaszokat előre is köszönöm!
létezne hogy a nivópálca felől lehet csak betölteni az olajat?
 
Igen !! Azt biztos tudod, hogy így csak az olaj egy részét tudod csak cserélni, nem az egészet.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 17143


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1087 Dátum: 2006.08.28 hétfő, 04:49:00 »

Shadow3,
 
Bar nemtom, hogy pontosan milyen verdad van, MKI-II-III, es azt sem tom, hgoy automata valtonal mikent muxik az olaj csere, de nalam MKIII manualis valtonal ugy nez ki a dolog, hogy a leereszto csavar tul keppen nem is leereszto, csak egy csavar. Tehat csvar kicsavar, aztan ilyen pumpas megoldassal (vakuum) ki kellett szivatni a "faradt" olajat, es ugyan ezzel a megoldassal lehetett vissza tuszmakolni a friss oilt. Lehet nalad is igy mukodne es ezert nincs betolto nyilas ? Osszefoglalava, nalam a leereszto egyben a betolto is. De ez mint emlitettem volt , manualis valto es MKIII.
Naplózva

teszt
kaszas_old
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 111


« Új hozzászólás #1088 Dátum: 2006.08.28 hétfő, 05:20:00 »

Nem kell szüröt cserélni illetve nem is tudsz! Az olajat engedd le, majd kösd le a hütöre menö olajcsöveket. Ezután nagyon rövid időre inditsd be az autót, max 5-10 MÁSODPERC!!!! Igy az olajhütöben és a csövekben lévö olajat is kiengedheted. Hagyd jol kifolyni az olajat. Betölteni csak a nivópálcán at tudsz. Vigyázz jol ellenörizd majd a szintet, nem lehet se több se kevesebb mert különben hamar károsodik a váltó. Két 2.5-v6 ost és egy 2.0  használtam éveken át.Én igycseréltem 20000-km enként az olajat. kaszas
Naplózva
Shadow
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1496


E-mail
« Új hozzászólás #1089 Dátum: 2006.08.28 hétfő, 12:50:00 »

Nem kell szüröt cserélni illetve nem is tudsz! Az olajat engedd le, majd kösd le a hütöre menö olajcsöveket. Ezután nagyon rövid időre inditsd be az autót, max 5-10 MÁSODPERC!!!! Igy az olajhütöben és a csövekben lévö olajat is kiengedheted. Hagyd jol kifolyni az olajat. Betölteni csak a nivópálcán at tudsz. Vigyázz jol ellenörizd majd a szintet, nem lehet se több se kevesebb mert különben hamar károsodik a váltó. Két 2.5-v6 ost és egy 2.0  használtam éveken át.Én igycseréltem 20000-km enként az olajat. kaszas
Szia kaszas,köszi az információt, Zaccinak válaszolva MK-II, 2,5 v6
Naplózva

Ford Galaxy 1.9 TDi
Shadow
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1496


E-mail
« Új hozzászólás #1090 Dátum: 2006.08.29 kedd, 11:39:00 »

Sziasztok!
Mitől lehet az,hogy az autó minden inditás után az első egyesből kettesbe váltáskor csúnya nem beazonositható reccsenő hangot ad,de utánna 90%ban semmi hangja a váltónak,szépen vált nem rángat stb.!
és még egy észrevétel,hogy reggelente mikor elsőnek indul az autó valami szörcsögő hangot hallok aztán szép lassan elmúlik, vajon mik lehetnek ezek?
Naplózva

Ford Galaxy 1.9 TDi
ZGSun_old
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19


« Új hozzászólás #1091 Dátum: 2006.08.30 szerda, 03:24:00 »

Sziasztok!
Mitől lehet az,hogy az autó minden inditás után az első egyesből kettesbe váltáskor csúnya nem beazonositható reccsenő hangot ad,de utánna 90%ban semmi hangja a váltónak,szépen vált nem rángat stb.!
és még egy észrevétel,hogy reggelente mikor elsőnek indul az autó valami szörcsögő hangot hallok aztán szép lassan elmúlik, vajon mik lehetnek ezek?

A recsegés az ABS tesztelése. Ezt nekem is minden motor indítás után 1-ből 2-be váltáskor csinálja.
Naplózva
Tar_old
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 183


« Új hozzászólás #1092 Dátum: 2006.08.30 szerda, 04:26:00 »

Sziasztok!
Mitől lehet az,hogy az autó minden inditás után az első egyesből kettesbe váltáskor csúnya nem beazonositható reccsenő hangot ad,de utánna 90%ban semmi hangja a váltónak,szépen vált nem rángat stb.!
és még egy észrevétel,hogy reggelente mikor elsőnek indul az autó valami szörcsögő hangot hallok aztán szép lassan elmúlik, vajon mik lehetnek ezek?

Nekem is csinálja a reccsenést ugyanúgy és ugyanakkor ahogy leírtad és tényleg nem váltóhiba.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 17654


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1093 Dátum: 2006.09.01 péntek, 01:33:00 »

Shadow3,
 
Bar nemtom, hogy pontosan milyen verdad van, MKI-II-III, es azt sem tom, hgoy automata valtonal mikent muxik az olaj csere, de nalam MKIII manualis valtonal ugy nez ki a dolog, hogy a leereszto csavar tul keppen nem is leereszto, csak egy csavar. Tehat csvar kicsavar, aztan ilyen pumpas megoldassal (vakuum) ki kellett szivatni a "faradt" olajat, es ugyan ezzel a megoldassal lehetett vissza tuszmakolni a friss oilt. Lehet nalad is igy mukodne es ezert nincs betolto nyilas ? Osszefoglalava, nalam a leereszto egyben a betolto is. De ez mint emlitettem volt , manualis valto es MKIII.
Hát autómatánál nem is így műxik. Sőt még MKI-II-nél sem...
Naplózva

Tisztelettel!
www.olcso.tv Keress nyugodtan!:)

Jelenleg: '99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL+LPG
            '92 1,3 OHV Ford Fiesta Calypso, a kis hobby cabrio:) "a múlt"
sviver_old
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


« Új hozzászólás #1094 Dátum: 2006.09.01 péntek, 02:10:00 »

Sziasztok!
Mire érdemes figyelni használt automata Mondeo2 vásárlásánál? R,D-ben kúsznia kell ha jól tudom, olaj színe rózsaszín... Van még valami jó tippetek?
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4126


2001 TDCi 130 Trendi Kombi + Tempomat!!! :)

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1095 Dátum: 2006.09.01 péntek, 02:19:00 »

Sziasztok!
Mire érdemes figyelni használt automata Mondeo2 vásárlásánál? R,D-ben kúsznia kell ha jól tudom, olaj színe rózsaszín... Van még valami jó tippetek?
A váltások legyenek "rántás" mentesek és hangtalanok. Ne pörögjön fel két sebesség közt. P és N kivételével mindegyik fokozatban kúszik az autó. Ne váltogasson indokolatlanul.
Olajszintet megnézheted, esetleg utántöltés ha kell. Egy jó váltó 250-300ezer km simán kibír hozzányúlás nélkül. Ezután kb ugyanennyi lesz a költség forintban.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
sviver_old
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


« Új hozzászólás #1096 Dátum: 2006.09.01 péntek, 04:03:00 »

Szia. A másik fórumon azt mondják 4 sebességes kéne legyen, de csak 1,2,D fokozatok vannak rajta (meg RPN persze). Pl. ennél a képeknél látszik: http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=765660&command=ugras&screenwidth=1600
vagy ennél: http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=479142&command=ugras&screenwidth=1600
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 35026



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1097 Dátum: 2006.09.01 péntek, 04:47:00 »

Szia. A másik fórumon azt mondják 4 sebességes kéne legyen, de csak 1,2,D fokozatok vannak rajta (meg RPN persze). Pl. ennél a képeknél látszik: http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=765660&command=ugras&screenwidth=1600
vagy ennél: http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=479142&command=ugras&screenwidth=1600

A hírek, régebbi hírek között megtalálod a kezelési útmutatót az KMII-höz. Na abban aztán jól leírják.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
David_old
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 662


« Új hozzászólás #1098 Dátum: 2006.09.01 péntek, 05:17:00 »

Szia. A másik fórumon azt mondják 4 sebességes kéne legyen, de csak 1,2,D fokozatok vannak rajta (meg RPN persze). Pl. ennél a képeknél látszik: http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=765660&command=ugras&screenwidth=1600
vagy ennél: http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=479142&command=ugras&screenwidth=1600

Hali!
 
Sok automata valtonal ugy van, hogy 1, 2, D, vagy L, 2, D. Na, az ilyeneknel van egy gomb altalaban a valton, "Overdrive Off" nevvel. Ez a 3-as. Persze nem allitom, hogy mindnel van gomb. Bar azt nehezen tudnam elkepzelni, hogy a 3-ast kulon nem lehet kapcsolni. Elozesnel sokszor hasznaltam anno. (Mitsubishi)
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4126


2001 TDCi 130 Trendi Kombi + Tempomat!!! :)

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1099 Dátum: 2006.09.01 péntek, 05:24:00 »

Szia. A másik fórumon azt mondják 4 sebességes kéne legyen, de csak 1,2,D fokozatok vannak rajta (meg RPN persze). Pl. ennél a képeknél látszik: http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=765660&command=ugras&screenwidth=1600
vagy ennél: http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=479142&command=ugras&screenwidth=1600

P: parkolás, retesz
R: rückverc
N: üres
D: drive, menetfokozat, 1,2,3,4
2: csak 2. fokozat
1: csak első fokozat
OverdriveOFF: 1,2,3
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Oldalak: 1 ... 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 27 28 29 ... 32   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 3.185 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.